Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΝΟΜΙΑ ΕΑΑΚ ΤΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΝΤΟΣ ΔΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ


Σήμερα 31/3 υπογράφηκε από όλες τι πολιτικές δυνάμεις ψήφισμα στο διοικητικό συμβούλιο για συνολική καταδίκη της κατειλημμένης πρυτανείας από χτες 30/3 προς στήριξη και αλληλεγγύη στην απεργία πείνας των πολιτικών κρατουμένων που μάχονται για την απελευθέρωση της μητέρας του Χρήστου και Γεράσιμου Τσάκαλου και της συζύγου του δεύτερου, στις οποίες το κράτος στράφηκε με όρους πολιτικού ρεβανσισμού και με το ελάχιστο νομικό έρεισμα της υπόθαλψης καταζητούμενου θέλουν να τους καταλογίσουν συνεργεία στη Σ.Π.Φ. Ανάμεσα στην αιτηματολογία των καταληψιών είναι μεταξύ άλλων η κατάργηση της ειδικής “αντιτρομοκρατικής” νομοθεσίας και συγκεκριμένα τους νόμους περί τρομοκρατικής και εγκληματικής οργάνωσης (νόμοι 187,187Α), η κατάργηση των ειδικών κατασταλτικών νόμων (κουκουλονόμος), η κατάργηση των φυλακών τύπου Γ’ που αποτελούν την ολοκλήρωση του καθεστώτος εξαίρεσης των πολιτικών κρατουμένων και η οριοθέτηση της χρήση και επεξεργασίας του DNA σαν αποδεικτικό μέσο.

Είπαμε ΟΛΕΣ οι πολιτικές δυνάμεις; Διόρθωση! Συνυπογράφηκε το ψήφισμα και από τη μεριά της Ε.Α.Α.Κ. ερήμην του σχήματος μας κατόπιν πλημμελούς ενημέρωσης της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αριστερής Κίνησης στο φοιτητικό σύλλογο Νομικής. Διότι προς δυσαρέσκεια ορισμένων στο σύλλογο φοιτητών νομικής παρεμβαίνουν ΔΥΟ σχήματα. Πάγια θέση της Αντινομίας ΕΑΑΚ είναι ότι το κύριο όργανο αμεσοδημοκρατικής λήψης αποφάσεων του συλλόγου είναι η Γενική του Συνέλευση, όπου κάθε φοιτητής ως ζωντανό κύτταρο του συλλόγου-σωματείου του συναποφασίζει επί της βάσης των κατατεθειμένων πολιτικών πλαισίων πάλης. Δευτερευόντως ακολουθεί το Διοικητικό Συμβούλιο όπου οι πολιτικές δυνάμεις μπορούν να καταθέσουν προς ψήφιση την εκάστοτε πολιτική πρόταση/τοποθέτηση τους. Σαν Αντινομία ΕΑΑΚ εμείς δεν ταχθήκαμε στην πορεία της πολιτικής μας δράσης και παρέμβασης στο σύλλογο ποτέ με τους ονομαστικούς αντιπροσώπους στο ΔΣ και έτσι εναποθέσαμε στον εργατικό πολιτισμό των υπόλοιπων αγωνιστικών πολιτικών δυνάμεων και πολύ δε περισσότερο στο συντροφικό ήθος του έτερου σχήματος της ΕΑΑΚ την ενημέρωση μας σχετικά με το οποιοδήποτε κείμενο προς ψήφιση στο διοικητικό συμβούλιο. Δεν χρειάζεται ,επομένως, να μακρηγορούμε περαιτέρω διότι για εμάς αυτό το ψήφισμα ΔΕΝ χαίρει εγκυρότητας , είναι ΑΚΥΡΟ και με βαθειά μας λύπη και πολιτική απαξία δηλώνουμε ότι παράτυπα υπογράφθηκε από την ΕΑΑΚ και σε καμία των περιπτώσεων δεν αντικατοπτρίζει τη στάση του ιστορικά πρωτοποριακού μας μορφώματος σε σχέση με τον αγώνα που δίνεται αυτή την περίοδο από το κίνημα αλληλεγγύης, τους απεργούς πείνας αλλά και τους φοιτητικούς συλλόγους σε σχέση με την υπεράσπιση του ασύλου και ευρύτερα των δημοκρατικών δικαιωμάτων.

Ιδίως λόγω του αντικειμένου των νομικών σπουδών μας και της αστικοϊδεολογικής του φόρτισης, θεωρούμε ότι οι υπογράφοντες θα όφειλαν να τηρούν μία άλλης ποιότητας στάση ως μελλοντικοί ,πολλοί εξ αυτών, δικηγόροι. Αλλά και ανεξάρτητα αυτού, τόσο ο μέσος φοιτητής νομικής όσο και ευρύτερα η κοινωνία είναι αναγκαίο να αντιληφθεί ότι παρά το εξειδικευμένο φαινομενικά χαρακτήρα του συγκεκριμένου αγώνα που δίνεται, είναι ένα ζήτημα που μας αφορά όλους. Με την τροποποίηση που έλαβε ο ποινικός κώδικας με τον λεγόμενο κουκουλονόμο ,οιονεί ή εν δυνάμει ‘’τρομοκράτες’’ είμαστε όλοι ανεξαιρέτως. Εκτός βέβαια άμα προτιμά ο καθείς να κοιτά σιωπηλά και πειθήνια τη βολή του, είτε αυτό συνεπάγεται τα στενά όρια της ιδιωτικής ζωής κάποιου ανθρώπου ή της ‘’δημόσιας’’ πολιτικής επιβίωσης κάποιου χώρου.

Ως Αντινομία ΕΑΑΚ, μέσα από την καθημερινή μας δράση, τα κείμενα, τις εκδηλώσεις και την παρέμβαση μας στο φοιτητικό σύλλογο νομικής, εμείς αγκαλιάζουμε του πολιτικούς προβληματισμούς που γεννιούνται μέσα από τον πολύμορφο αγώνα του κινήματος αλληλεγγύης στους απεργούς πείνας. Η πρυτανεία είναι ένας δημόσιος χώρος που ναι μεν ανήκει στους εργαζόμενους και τους φοιτητές του πανεπιστημίου και τον πρώτο λόγο πρέπει να τον έχουν αυτοί, δεν συνιστά δε με μία μικροϊδιοκτησιακή λογική φέουδο κανενός. Το πανεπιστημιακό άσυλο μετά από αιματηρές διεκδικήσεις κατά τον αντιδικτατορικό αγώνα (ο οποίος παρεμπιπτόντως επίσης είχε χαρακτηριστεί ως απαρχή της τρομοκρατίας στον ελληνικό χώρο!) έχει καθιερωθεί ως χώρος πολιτικών διεργασιών και ως εκ τούτου και ως ορμητήριο δράσεων κι ακτιβισμών. Η κατάληψη αλληλεγγύης ,σε αντίθεση με την κατάληψη της Νομικής την περασμένη εβδομάδα, ναι μεν δεν πραγματοποιήθηκε από το μαζικό κίνημα αλλά έχει στόχο την προσέλκυση κόσμου και την υιοθέτηση χαρακτηριστικών κέντρου αγώνα ,καλούσε σε ανοιχτή συνέλευση πολιτικού διαλόγου, δεν απέτρεψε διοικητικό υπάλληλο ή φοιτητή να μπει και να παρακολουθήσει και, τέλος, δεν προκάλεσε καμία υλική ζημιά στο χώρο.

Στη παρούσα συγκυρία, με τη κυβέρνηση Συριζα-Ανελ να πασχίζει να διαμορφώσει ένα “φιλολαϊκό” και “ριζοσπαστικό” προφίλ, ένας πολύμορφος αγώνας ενάντια σε όσα καταδεικνύουν την κενότητα και τις αντιφάσεις της ρητορικής της δεν μας βρίσκει ενάντιους. Η απεργία πείνας με κύρια αιτήματα την κατάργηση των φυλακών τύπου Γ΄, τρομονόμων και κουκουλονόμου και την αποφυλάκιση για λόγους υγείας του Σάββα Ξηρού, που με ποσοστό παράλυσης 70% υφίσταται την σκληρή κρατική εκδικητικότητα και βρίσκεται αντιμέτωπος με το πιο απάνθρωπο πρόσωπο της εξουσίας, πρέπει να δικαιωθεί άμεσα. Κανένας νομικισμός ή «τεχνικό» επιχείρημα δεν δικαιολογεί την οποιαδήποτε ολιγωρία. Επίσης οι κύριοι Πανούσης και Δημόπουλος πρέπει να αντιληφθούν πως το μαχόμενο φοιτητικό κίνημα θα βρεθεί απέναντι τους σε κάθε προσπάθεια καταπάτησης του ασύλου από την αστυνομία και τον εισαγγελέα. Απαιτούμε άμεση απελευθέρωση των συλληφθήντων από την πρυτανεία και να αποσυρθούν όλες οι κατηγορίες εις βάρος τους.

1 σχόλιο:

  1. Aφού η κυβέρνηση είπε ότι το νομοσχέδιο θα κατατεθεί γιατί να συνεχιστεί η απεργία πείνας. ο κουφοντίνας δηλαδή που την σταμάτησε ήταν λιγότερο αγωνιστής και αντίθετος με τον σύστημα?
    Επίσης αν η κατάληψη γινόταν απο ακροδεξιούς-φασίστες για να αποφυλακιστούν οι δικοί τους παράνομα (για παράδειγμα) φυλακισμένοι, τότε θα υποστηρίζαμε πάλι το άσυλο η θα παίρναμε την εξουσία στα χέρια μας να τους σαπίζαμε? δεν θα ήταν οξύμωρο και φασιστικό αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή